Gizlilik Politikası

Bu web sitesini ziyaret etmeniz ve bu site aracılığı ile sunduğumuz hizmetlerden yararlanmanız sırasında, size ve talep ettiğiniz hizmetlere ilişkin olarak elde ettiğimiz bilgilerin ne şekilde kullanılacağı ve korunacağı işbu "Gizlilik Politikası"nda belirtilen şartlara tabidir ve işbu web sitesini ziyaret ederek "Gizlilik Politikası"nda belirtilen şartları kabul etmektesiniz.

Verilerin Toplanması ve Korunması

Dentistanbul Diş Hastanesi A.Ş. ilke olarak, ziyaretçileri tarafından sitemize sunulan kişisel verileri (adınız, e-mail adresiniz vb.) üçüncü kişilere satmaz, kiralayamaz ya da başka şekilde kullandıramaz. Bu bilgiler, olası bir kullanım durumunda tarafımızdan size önceden bilgi verilmeden ve bilgileri sunarken sizin açık izniniz alınmadan hiç bir şekilde doğrudan pazarlama ya da siz istemeden izleme amacıyla kullanılmaz. Dentistanbul Diş Hastanesi A.Ş. sizin izninizle bu bilgileri aşağıdaki amaçlar için kullanacaktır:

• Basılı yayınlar ya da diğer yazışmalar göndermek.
• E-mail ile basın bültenleri ya da bildirimler göndermek.
• Satın aldığınız ürünleri ya da ödüllerinizi teslim etmek.

Kişisel bilgilere sadece yetkili Dentistanbul personeli ya da bilgileri gizli tutmayı kabul etmiş olan temsilcilerimiz erişebilirler. Dentistanbul Diş Hastanesi A.Ş., kişileri açıklamadan, istatistiksel bilgileri (tarayıcı tipi, coğrafi konum, yaş, cinsiyet, vb) sürekli iç gözden geçirme sürecimizin bir parçası olarak sitemizi iyileştirmek; genel olarak ürünlerimizin tüketicileri hakkında daha çok şey öğrenmek amacıyla kullanılıp, üçüncü kişilere açıklanmaz. Bu veriler sizin izniniz alınmadan hiç bir tek taraflı haberleşme amacıyla kullanılamaz ve sadece belirtilen amaç için kullanılabilir.

Dentistanbul Diş Hastanesi A.Ş., sitemizdeki bağlantılar aracılığıyla gideceğiniz diğer sitelerin, yukarıda özetlediğimiz, Etkileşimli Gizlilik Yaklaşımı ilkelerine uyacağını garanti etmez; bu nedenle kişisel olarak belirlenebilir herhangi bir bilgi vermeden önce, gidilen sitelerin gizlilik yaklaşımlarını değerlendirmenizi öneririz.

Web sitemiz, girilen bilgilerin güvenliği açısından "SSL" sistemi ile donatılmıştır. Bu nedenle, bu bilgiler internetteki diğer kişiler tarafından görülemez. Bu koruma, e-mail vb. yollarla gönderilen bilgiler için etkili değildir.

Bilgisayar korsanlığı yoluyla koruma sisteminin etkisiz bırakılması hallerinde doğacak zararlardan dolayı Dentistanbul Diş Hastanesi A.Ş. sorumluluk kabul etmemektedir.

Kaynaklar

Sizinle ilgili olarak elde ettiğimiz bilgiler, size en uygun hizmeti sunmamızı ve bu hizmetlerin kalitesini sürekli olarak artırmayı temin etmeye yöneliktir. Bu bilgiler aşağıda belirtilen üç şekilde temin edilmektedir.

Sizin, web sitemizi kullanarak veya e-mail, faks gibi diğer yollarla bize sağladığınız bilgiler tarafımızdan alınmakta ve kaydedilmektedir. Bu yolla elde edilen bilgiler, tamamen sizin özgür iradenizle tarafımıza sağlanmaktadır. Bu bilgileri bize verip vermemekte serbestsiniz. Ancak, size daha çabuk ve kaliteli hizmet sunabilmemiz için, web sitesinde sizden talep edilen bilgilerin tamamını vermenizi öneriyoruz. Ayrıca, talep ettiğiniz hizmetin gerektirdiği zorunlu bilgileri vermemeniz durumunda talebinizin yerine getirilmesinin mümkün olamayacağı tarafınızdan dikkate alınmalıdır.

Verdiğiniz bilgilerin doğru ve eksiksiz olması sizin sorumluluğunuzdadır. Yanlış, yanıltıcı veya eksik bilgi vermeyiniz. Yanlış, yanıltıcı veya eksik bilgi verilmesi veya beyanlarda bulunulması, talep ettiğiniz sigortanın geçerliliğini, bizim ve/veya sigorta şirketinin size ve/veya sigortalıya karşı olan sorumluluklarını ve poliçeye dayalı sigorta tazminatı talep haklarını etkileyebilecektir. Böyle bir durumda Dentistanbul Diş Hastanesi A.Ş. hiç bir sorumluluk kabul etmez. Yanlış, yanıltıcı veya eksik bilgi vermeniz nedeniyle Dentistanbul Diş Hastanesi A.Ş. bir zarara uğradığı takdirde, bu zararı tazmin yükümlülüğü tarafınıza aittir.

Web sitemizi ziyaretiniz sırasında, bilgisayarlarımızın sizi otomatik olarak tanımasına yarayan ve "cookies" olarak adlandırılan tanımlama sistemi yoluyla, daha önce sitemize yaptığınız ziyaretler, aldığınız hizmetler gibi hususlarda elde edilen bilgilerdir. Bilgisayarınızın "yardım" menüsünde, bu özelliği kısıtlamak veya tamamen etkisiz hale getirmek için ne yapmanız gerektiğini bulabilirsiniz. Ancak, bu şekilde elde ettiğimiz bilgiler size vereceğimiz hizmetin daha çabuk ve kaliteli olmasında kullanılacağından, bu özelliği açık bırakmanızı öneririz. Sigorta poliçelerinizin zamanında yenilenmesi ve adres, telefon numarası gibi bilgilerinizin güncel tutulması gibi amaçlarla, sigorta yaptırdığınız sigorta şirketlerinden, ticaret sicili gibi kaynaklardan elde edilen bilgilerdir.

Diğer Kullanım Şartları

Burada belirtilen şartların dışında, web sitemizi ziyaret eden ve/veya hizmet talebinde bulunan herkes, "Kullanım Koşulları ve Hukuki Şartlar" bölümünde belirtilen hükümleri de okumuş ve içeriğini aynen kabul etmiş sayılır.

"Gizlilik Politikası" ve "Kullanım Koşulları ve Hukuki Şartlar" bölümlerindeki hükümler ve bu hükümlerde Dentistanbul Diş Hastanesi A.Ş. tarafından zaman zaman yapılan değişiklikler, Dentistanbul Diş Hastanesi A.Ş. ile sizin aranızda kurulan hukuki ilişkinin tamamını oluşturur ve tarafları bağlar. Aksi yazılı olarak ayrıca kararlaştırılmadıkça, Dentistanbul Diş Hastanesi A.Ş.’ne karşı, bu hükümlere aykırı hiç bir talepte bulunulamaz ve hak ileri sürülemez.